Saturday 22 June 2013

Perasaan yang paling aku benci !


Hai semua ? Rindu aku tak ? hahaha . Bosan dan tak tahu nak buat apa . Akhirnya aku ambik keputusan untuk update blog :') *jogetjogetjoget*

Pertanyaan pertama . Korang pernah rasa macam keluarga korang tak ambik tahu langsung pasal hal korang ? Ok laa ? tak paham soalan aku kann ? Aku tahu . Aku memahami :') Contoh situasi : korang happy sangat sebab dapat keputusan yang cemerlang dan dapat anugerah kecemerlangan then korang bagitahu parents korang dan dorang hanya cakap "ohhhh , kenapa tak dapat keputusan lagi bagus daripada tu ? ? "

Apa korang rasaa ? Marah ? Sedih ? Terkilan ? atau gembira ? Hmx . Time tu aku rasa sedihh sangat-sangat  dan rasa macam tak dihargai . Rasa macam apa yang aku usahakan semuanya sia-sia . layak ke aku dapat balasan macam tu ? Korang tahu tak ? *mestilaa tak tahu aku tak bagitahu lagi* hahaha . Anugerah yang aku dapat tu adalah anugerah pertama yang pernah aku dapat daripa aku tadika sampai aku form 6 ! Sedihkan ? YE ! SEDIH ! Satu perasaan yang paling aku benci ! Itulah yang aku rasa dan aku terus pergi bilik dan dengan tiba-tiba pipi aku dihujani air mata . :'( Kenapa aku perlu sedih ? Aku dah besarr ! Entahlaa . Aku tak nak jadi seorang pendendam . Aku tak nak ! Tapi aku sendiri gagal untuk mengawal perasaan aku tu . Hmxxx~

Dorang family aku aku tak nak jadi seorang yang kejam kepada kedua oarng tua aku . Akhirnya aku cuba positifkan diri aku tapi tapi tapi tapi kenapa aku tak boleh lupakan semua tu ? Aku ego ! Yess ! aku egois !

Buat ayah dan mama, Wawa sayang sangat dekat mereka ! Ya Allah , terima kasih kau masih berikan aku tempat untuk berkongsi rasa kasih dan sayang . Salah faham itu biasa . Baru namanya kehidupan :')






Ok laa korang :') Jangan sedih-sedih nanti diri sendiri yang merana ! Tunggu entri yang selanjutnyaaaaa ! Sayang korang~

SEKIAN , TERIMA KASIH !

No comments:

Post a Comment